Ашық сабақ, Математика. 9 сынып. Бұрыштың градустық және радиандық өлшемдері

Oinet.kz 02-10-2019 1217


Мектеп Абай атындағы   мектеп гимназия.

Тақырыбы:

Бұрыштың градустық және   радиандық өлшемдері

Күні

Мұғалім:   Сыдыкбаева.Борик. Алимхановна.

Сынып: 9

Қатысқаны-

Қатыспағаны-

Сабақ   негізделген оқу мақсаты:

. 9.1.1.1

бұрыштың радиандық өлшемі   ұғымын меңгеру;

9.1.1.2

бірлік шеңбердің бойында сандарды белгілеу;

 

Сабақтың мақсаты

Бұрыштың радиандық,   градустық өлшемін табу формуласымен таныстырып, бұрыштың градустық және   радиандық өлшемдерінің арасындағы қатынастарды табуға есептер шығарып үйрету

Бағалау критерийі

Тақырып бойынша білімін жинақтайды,   рефлексия жасайды.

Өздігінен білім алу дағдысы дамиды. Жеке жұмыс жасап дағдыланады.   Өрнектерді тепе-тең турлендіре алады

Өрнектерді тепе-тең турлендіре алады

Тілдік мақсат.

Бұрыш дегеніміз не?   Бұрыштың қандай түрлерін білеміз? Бұрыштың өлшем бірлігі не? Бұрышты немен   өлшейміз?

Радиан, π

Құндылықтарды   дарыту

«Мәңгілік ел» ұлттық құндылықтың негізі   индустрияландыру мен инновацияға негізделген экономикалық өсуіне негізделіп оқушылардың   бойында зерттеушілік, инновациялық, шығармашылық қабілеттерін қалыптастыру   арқылы, бәсекеге қабілетті ету

Пән   аралық байланыстар

Жаратылыстану

Алдыңғы тақырып

Қосымша сабақ.   Арифметикалық және геометриялық прогрессияны қайталау

Жоспар

Басталуы

Қызығушылықты ояту

-оқушылармен амандасу

-топқа бөлу

 


Үй тапсырмасы

Өткенді қайталау.

ІІ   тарау бойынша математикалық диктант.

1.        Арифметикалық   прогрессияның бірінші мүшесі 2-ге , ал    айырымы 3-ке тең болса , бесінші мүшесін тап.

2.      Арифметикалық   прогрессияның қасиетін өрнектейтін формуланы жаз.

3.      1; 3;   5 ; ... арифметикалық прогрессияның алғашқы 5 мүшесінің қосындысын тап.

4.      геометриялық   прогрессияның еселігі  қалай табылады?

5.      Геометриялық   прогрессияның  n-ші мүшесінің   формуласын жаз.

6.      1; х; 9; ...  геометриялық прогрессиясында  х-ті тап.

7.      Шексіз кемімелі геометриялық   прогрессиясының  қосындысының формуласын жаз

Жауаптары

1. а 5   =1          2.         3. S5=25          4.q=an+1/an          5. bn=b1qn-1                 6. x=3           7.S=b1/1-q    


Ортасы

Мағынаны тану

Жаңа сабақ
  Бұрыштың   радиандық өлшемі деп бұрышты  құрайтын шеңбер доғасының ұзындығының оның   радиусына қатынасын айтады. 
  -шеңбер доғасының ұзындығы; 
  R-шеңбер радиусы; 
  -шеңбер доғасына сәйкес бұрыш 
  Анықтама. Ұзындығы шеңбер радиусының ұзындығына тең, доғаға   сәйкес келетін центрлік бұрыш 1 радиандық бұрыш деп аталады.
 

«Сағат қанша болды» ойыны /әр   топтың 4  оқушысына 4 сағат беремін.   оқушылар сағат тілінің қанша градусты көрсетіп тұрғанын анықтап, оны радианға   айналдырады/

http://www.nighthelper.com/wp-content/uploads/2016/07/clock-e1469810989677.jpg 120=2π/3  https://im1-tub-kz.yandex.net/i?id=9163a15769613b31718f32adc8630656&n=33&h=215&w=28790=π/2

 

http://www.apg29.nu/nbilder/jesusklocka-1294333613.jpg42=7π/30 https://fs00.infourok.ru/images/doc/298/297433/hello_html_m6e47814b.jpg150 = 5π/6

Оқулық бойынша тапсырма:377-78 есеп

Топтық тапсырма:

Градус 150  990  2800 1900Радиан     Қай ширек         

 

 

Градус 350  1250  760 3000Радиан     Қай ширек         

 

Градус 550  1450  2250 3100Радиан     Қай ширек         

 

 

Градус 560  450  750 3350Радиан     Қай ширек         


Үлестірме қағаз

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Описание: Описание: Картинки по запросу шапалақ

Аяқталуы

Ой қорыту

 

http://images.myshared.ru/19/1196907/slide_25.jpg

 


 

Уйге

 

№ 381      № 384


Қосымша ақпарат

Саралау-сіз   қосымша көмек көрсетуді  қалай   жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді  қалай жоспарлайсыз?

Бағалау-оқушылардың   үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

 

 

Денсаулық және қауіпсіздік техникаларының сақталуы

 

 күрделенген   тапсырма (есеп ), үлгірімі  төмен   оқушыларға комек корсету

Бағдаршам әдісі арқылы бағалау

Бас бармақ әдісі арқылы топтар бірін-бірі бағалау

Бірін-бірі бағалау

Қаламсапты дұрыс ұстау.Партада отыру ережесін сақтау

Рефлексия

Сабақ/оқу   мақсаттары шынай ма? Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағы   ахуал қандай болды?  Мен жоспарлаған   саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен   өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?



Қорытынды   бағамдау

 

 

 

 








Ашық сабақ. Математика. 10 сынып.Туындының көмегімен функцияны зерттеу және графигін салу.
Ашық сабақ. Математика. 8 сынып. Теңсіздіктер жүйелерін шешу
Сәйкес тақырыптар
Көтерілу