Ашық сабақ. География. 10 сынып. Күнделік сабақ жоспарлары

Oinet.kz 25-07-2020 952

Сабақ№________                                Сыныбы_________                                    Күні_________

 

Тақырыбы:   Кіріспе

Мақсаты:

Білімділік: Оқушыларға Д.ж. әлеуметтік-экономикалық географиясы пәні, мақсаттары, міндеттері, мазмұны жөнінде түсіндіру.

Дамыту: Өз бетінше ізденіспен шығармашылық тұрғыда жұмыс істеуге дағдыландыру. Өз ойларын еркін де сауатты, нақты жеткізу қабілеттерін арттыру.

Тәрбиелік: Жан-жақтылыққа, ізденімпаздыққа баулу, тыңдай және сөйлей білу мәдениетін арттыру.

 

Болжамдап отырған нәтиже: Д.ж. әлеуметтік-экономикалық географиясы пәнімен танысқан тұлға

 

Сабақтың типі:  Кіріспе сабағы

Сабақтың түрі:  Аралас сабақ

Сабақтың әдісі: 1. Сұрақ-жауап.

  1. Әңгіме-дәріс

Сабақтың көрнекілігі: Д.ж. әлеуметтік-экономикалық картасы, оқулық, кескін карта т.б.

 

Сабақтың жоспары:

І.  Ұйымдастыру кезеңі.

ІІ. Жаңа сабақты өту                              

ІІІ. Қорытындылау. 

  1. Үйге тапсырма беру.

 

Сабақтың барысы:

І.  Ұйымдастыру кезеңі.

ІІ. Жаңа сабақты өту.

            Қоғам мен табиғатты біртұтас жүйе ретінде қарастыратын бірден-бір ғылым саласы-қазіргі заманғы география. ҒТР дәуірінде география ғылымы да үлкен өзгерістерге ұшырады. Қоғам мен табиғат арасындағы ғаламдық үйлеспеушіліктен туындаған жаңа бағыт экономикалық және әлеуметтік географияның экологиялық тұрғыдан қалыптасуына алып келді. Сондықтан экономикалық және әлеуметтік география жер бедері мен жалпы табиғат кешендерінің заңдылықтары арқылы табиғат өзгерістерін зерттеуді шаруашылық салаларының орналасуы мен дамуына байланысты жүргізеді. Бұл аталғандар қоғам мен адамдардың мұқтаждығына байланысты шаруашылықтың бағытын анықтауға, болжауға, сол сияқты материалдық және рухани қажеттілігін зерттеуге септігін тигізеді. Қазіргі дәуірде елдер арасындағы экономикалық және әлеуметтік байланыстардың ұлғаюына қарай география бойынша жүргізілетін зерттеулердің негізгі екі бағыты анықталады.

  1. Табиғат байлықтарын сақтау, оны тиімді пайдалану және қайта түлету.

  2. Жалпы табиғат заңдылықтары негізінде халық пен шаруашылық салаларын ұтымды орналастыруда география ғылымының жетістіктері алғышарт ретінде пайдаланылуы керек.

 

 

ІІІ. Қорытындылау. 

 

 

  1. Үйге тапсырма беру.

            Үйге: Кіріспе.

 

 

 

 

 

 

Сабақ№________                        Сыныбы_________                            Күні_________

 

Тақырыбы:   Жер туралы қысқаша мәліметтер.

Мақсаты:

Білімділік: Оқушыларға Жер ғаламшар ретінде, оның заңдылықтары, ерекшеліктері жөнінде түсіндіру.

Дамыту: Өз бетінше ізденіспен шығармашылық тұрғыда жұмыс істеуге дағдыландыру. Өз ойларын еркін де сауатты, нақты жеткізу қабілеттерін арттыру.

Тәрбиелік: Жан-жақтылыққа, ізденімпаздыққа баулу, тыңдай және сөйлей білу мәдениетін арттыру.

 

Болжамдап отырған нәтиже: Жер туралы танысқан тұлға.

 

Сабақтың типі:  Жаңа білім беру сабағы

Сабақтың түрі:  Аралас сабақ

Сабақтың әдісі: 1. Сұрақ-жауап.             4. Топтастыру.

  1. Әңгіме-дәріс. 5. Кестемен жұмыс.

  2. Б.Ү.Ү. кестеі.              6. Тірек-сызбамен жұмыс.

Сабақтың көрнекілігі: Қосымша деректер, оқулық, кескін карта, карта т.б.

 

Сабақтың жоспары:

І.  Ұйымдастыру кезеңі.

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.

  1. Сұрақ-жауап.

 Қорытындылау.

ІІІ. Жаңа сабақ.

  1. Әңгіме-дәріс.

  2. Кестемен жұмыс.

  3. Топтастыру.

  4. Тірек-сызбамен жұмыс.

Қорытындылау.

  1. Жаңа сабақты бекіту.

  2. Б.Ү.Ү. кестесі.

  3. Қорытындылау, бағалау.

VІ. Үйге тапсырма беру.

 

Сабақтың барысы:

І.  Ұйымдастыру кезеңі.

            Оқушыларды түгендеу, оқу құралдарын дайындатып, зейіндерін сабаққа аударту.

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.

  1. Сұрақ-жауап.

  2. Д.ж. әлуеметтік-экономикалық географиясы нені зерттейді?

  3. Ғ.Т.Р. географияға қатысы?

  4. Географияның өзгеріске ұшырауы?

  5. Қазіргі дәуірдегі география?

  6. Қоғам мен табиғат арасындағы байланыс?

Қорытындылау.

 

 

ІІІ. Жаңа сабақ.

  1. Әңгіме-дәріс.

            Жаңа сабақ әңгіме-дәріс беруден басталады.

  1. Кестемен жұмыс.

            Кесте арқылы жердің пішіні және полюстері түсіндіріледі.

 

 

Географиялық полюстеріЫғысу жылдамдығы 10 см/ге тең
Магниттік полюстеріШамамен 3 млрд жыл бұрын пайда болған
Жердің математикалық пішініСферойд немесе элипсойд деп аталады
Нағыз геометриялық пішініГеоид
Экваторлық радиусының ұзындығы6378,2 км
Полярлық радиустың ұзындығы6356,8 км
Меридиан ұзындығы40008,8 км
Экватор ұзындығы40075,7 км
Жердің жалпы ауданы510 млн км2

 

  1. Топтастыру.

            Топтастыру арқылы Жер ғаламшарының қозғалыстары түсіндіріледі.

 

 

                                    Ең алыс үкте, 5 шілде,                    Ең жақын нүкте

                                    152 млн км                                        3 қаңтар, 147 млн км









 

 

 

  1. тірек-сызбамен жұмыс.

            Тірек-сызба арқылы Жылу белдеулері түсіндіріледі.

 

Жылу белдеулері

 

1 ыстық белдеу бар

23,50с.е.- 23,50о.е. аралығы,

Жердің 40%-ға жуығын алып жатыр.

 

2 қоңыржай белдеу бар

23,50с.е.- 66,50с.е. аралығы,

23,50о.е.- 66,50о.е. аралығы,

Жердің 52%-ға жуығын алып жатыр.

 

2 суық  белдеу бар

66,50с.е.- 900с.е. аралығы,

66,50о.е.- 900о.е. аралығы,

Жердің 8%-ға жуығын алып жатыр.

Қорытындылау.

 

  1. Жаңа сабақты бекіту.

  2. Б.Ү.Ү. кестесі.

 

БілгенімҮйренгенімҮйренгім келеді



 

  1. Қорытындылау, бағалау.

VІ. Үйге тапсырма беру.

            Үйге: Жер туралы мәлімет

Ашық сабақ. География. Жалпы білім беретін мектептің 11 сыныбына арналған қолданбалы курс.
Ашық сабақ. География. 8-сынып ҚМЖ қысқа мерзімдік жоспары, күнделік жоспары
Сәйкес тақырыптар
Көтерілу