Ашық сабақ. Қазақ әдебиеті. 8 сынып. Ақтамберді Сарыұлы өмірі мен шығармашылығы

Oinet.kz 05-10-2019 2442

Сабақтың тақырыбы:

Ақтамберді Сарыұлының "Күлдір-күлдір   кісінетіп" өлеңіндегі тілдік қолданыстар

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Кожанова З.К.

Сынып:8

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаты

8.2.3.1. Шығармадағы көркемдегіш құралдардың (   теңеу,эпитет, метафора,қайталаулар) қолданысын талдай отырып, автор стилін   анықтау.

Сабақ мақсаттары

 Жырдың көркемдік   ерекшелігіне талдау жасау.

Тілдік мақсат

Теңеу,эпитет,метафора,қайталаулар.

Бағалау критерийлері

·           Жырдағы көркемдегіш   құралдарына талдау жасайды.

Құндылықтарды дарыту

"Мәңгілік ел" құндылығы: бейбітшілік   пен келісім

Мектеп   құндылығы: оқушылар арасындағы қарым-қатынас арқылы ынтымақтастық және   шығармашылықты қалыптастыру

Пәнаралық байланыстар

Тарих,қазақ   тілі.

АКТ  қолдану   дағдылары

Электрондық   оқулық.

Бастапқы білім

"Ақылсыз   дос-адамға сын"

Жоспарланған уақыт

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

Басталуы 5 минут

 

 

 

 

1.Ұйымдастыру кезеңі: Сәлемдесу.   Сынып реттілігін қадағалау. Оқушыларды түгелдеу. Оқу құралдарын байқау.

2.Психологиялық ахуал қалыптастыру:

Бір-бірімізді тыңдаймыз десек 1 рет қол шапалақтаймыз!

Ұйымшыл боламыз десек 2 рет

Белсенділік танытамыз десек 3 рет шапалақтаймыз!

3.Үй тапсырмасын тексеру.

Оқулық,   дәптер, қалам

 

Жаңа білім 10 минут

 

 

 

Білу және түсіну. Тапсырма.

 "... Бала берсе тезінен,

   Пірлердің бітсе демінен,

   Шілтеннің тиіп шылауы,

   Артылып туса өзімнен!

   Осындай берген дәулетті

   Көтеріп тұра алар м аекеміз?"

   деп Ақтамберді өз толғауын аяқтаған.Өз   ойларыңды білдіріп және қазіргі Тәуелсіздікпен, Елдасымызбен байланыса ой   қорытыңдар.

 

А4   парағына жазылған сұрақтар

Сабақтың ортасы.

(сабақтың негізгі бөлімі) 20 минут

 

 

 

 

 

 Қолдану. Сатылай кешенді талдау жасаңдар.

1.Авторы2.ТақырыбыЖанр түріИдеясыШумақ саныТармақ саныБунақ саныҰйқас түріТүсіндірме сөздікӨлеңнің түйіні


А4   парағына сызылған кесте

Сабақтың соңы.

Аяқталуы 5 минут

Кері байланыс: "Бір минуттық   эссе"

Мені   таңғалдырды ...

Мен үшін   қиын болды ...

Маған ұнады   ...      

Маған   алдағы уақытта ...

 

"Бір минуттық эссе"

 

 





 

Саралау- Сіз қосымша

көмек   көрсетуді қалай       

жоспарлайсыз? Сіз қабілеті   жоғары

оқушыларға тапсырманы

күрделендіруді қалай

жоспарлайсыз?

 

Бағалау-   Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

 

 

Денсаулық   және қауіпсіздік техникасының сақталуы.

 

 

 

 

 

"Еркін   әңгіме"  әдісі

Мәліметті оқушы өз ойымен қағаз бетіне түсіреді, мәлімет бойынша талдау   жасайды.

            "Ауа райы"    әдісі

Мен үшін түсінікті...

Мен үшін аздап түсініксіздеу...

Мен үшін түсініксіз...

 

Сынып ережесі бойынша тыныштықты сақтау;

Сабақ   бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары / оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба?

Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

 

 Бұл бөлімді  сабақ туралы өз   пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз.

Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.

 Жалпы баға:

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі ( оқыту туралы да, оқу туралы да   ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады ( оқыту туралы да, оқу туралы да   ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекеленген оқушылардың жетістік/   қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?

 

 

 

Ашық сабақ. Қазақ әдебиеті. 8 сынып. Қорқыт ата өмірі мен шығармашылығы
Ашық сабақ. Қазақ әдебиеті. 8 сынып. Рабғузи өмірі мен шығармашылығы
Сәйкес тақырыптар
Көтерілу