Адамға қанша сағат ұйқы жеткілікті?

BBUI0ib.jpg

Барлық жас топтары үшін ұйқы қажеттілігі келесідей:

  • Нәрестелер (0-3 ай): 14-17 сағат

  • Кеуде (4-11 ай): 12-15 сағат

  • Балалар (1-2 жас): 11-14 сағат

  • Мектепке дейінгі балалар (3-5 жас): 10-13 сағат

  • Оқушылар (6-13 жас): 9-11 сағат

  • Жасөспірімдер (14-17 жас): 8-10 сағат

  • Жастар (18-25 жас): 7-9 сағат

  • Ересектер (26-64 жас): 7-9 сағат

  • Егде адамдар (65+ жас): 7-8 сағат

Ең қатерлі аурулар да, ең болмашы аурулар да дұрыс ұйықтамағандықтың салдарынан келеді. Егер біз денемізге, миымызға қажетті демалыс алмасақ, біздің психикалық және физикалық функцияларымыз нашарлайды. Ұйқының жеткіліксіздігі нашар физикалық жағдаймен, мысалы, салмақ жинаумен, иммундық жүйенің жұмысындағы бұзылулармен және жүрек ұстамалары мен инфарктілердің қаупін арттырады. Сондай-ақ, ұйқысыздықтан біздің психикалық функцияларымыз көңіл-күйдің ауытқуының жиілеп кетуінен, шешім қабылдау қабілетінің төмендеуінен, әлсіз креативтіліктен және когнитивтік бұзылыстардың жоғары қаупінен зардап шегеді. Бұл ұйқы дефицитінен тері аурулары да жиі кездесетін көрінеді. Сондықтан өз ұйқыңыз бен демалысыңызға жақсы уақыт бөліңіз.

Мүмкін сізді қызықтыратын тақырыптар:

  • Денсаулық нашарлағанда байқалатын белгілер
  • Айына ауылдағы еркек, қаладағы еркек қанша ақша табу керектігі белгілі болды
  • 40-тан кейінгі махаббат: неден қорқуға, нені күтуге болады?
  • Сәбилерді қыттықтап отыру керек
  • Биік өкше көптеген ауруларға себеп
  • Ақпарат

    • Oinet.kz ақпарат агенттігін есепке қою туралы № 16379-ИА куәлігі 06.03.2017 жылы Байланыс, ақпараттандыру және бұқаралық ақпарат құралдары саласындағы мемлекеттік бақылау комитетінен берілді.

    Әлеуметтік желілер

  • Яндекс.Метрика