Инстаграмда таргетингті жарнама деген не?

Oinet.kz 17-09-2019 1291

8710DB02-20E7-4EF9-9A13-1FC85D8B3282.jpeg

Ерте ме, кеш пе, өз бизнесін Instagram-да жүргізетін немесе блог құратын адамдар жарнама мәселесіне тап болады.  

Мақалада сіз 2019 жылы Instagram-да таргетингті жарнаманы қалай дұрыс орнатуға болатындығын және ең бастысы, егжей-тегжейлі нұсқаулықтар алуды үйренесіз.

Алдымен жарнама жасауға аккаунтты әзірлеу қажет.

Жарнаманы іске қосуға дайындалу үшін біз 3 негізгі элементтерге назар аударуымыз керек:

 Контент (мазмұны);

 Парақшаны безендіру;

 Facebook-тегі парақшаға қосу қажет.

КОНТЕНТ.

Егер сіз Instagram аккаунтыңыз арқылы белгілі бір зат сатқыңыз келсе, адамдарды ең алдымен сіздің парақшаңызға қарап, ол жерден не ала алатынын түсінуі қажет. Адам Затты сатып алу үшін сізге бірден жүгінбеуі мүмкін, егер ол сіздің профиліңізді ұнатса, алдымен тіркелуі мүмкін.

Пайдаланушы сіздің жазбаларыңыздың біреуін сақтап, содан кейін сізбен байланыса алады. Бұл сол күні және келесі күні, мүмкін, тек бір апта немесе ай өткенде орын алуы мүмкін. Бірақ абонент сіздің контентіңізді ағынмен көргенде, әңгімелеріңізді көреді немесе жарияланымдарды сақтайды - ол сіздің мақсатты аудиторияңызға айналады.

Контент туралы не білуіңіз керек?

Бұл қызықты болуы керек. Тек посттар ғана емес. Қазір сторителлинг өте жақсы жүріп жатыр, ол бірнеше жыл бойы АҚШ нарығында жақсы нәтижелер көрсетті.

Контентте қолдануға болатын санаттар тізімін жасаңыз және қай тақырыпқа көбірек ұнайтындығын, пікірлер, әрекеттесуді көріңіз. Ол үшін LiveDune қызметін пайдалануға болады.

Сапалы посттарды дайындауды құрылымдау үшін - инстаграмға жеке контент жоспарын жасаңыз.

Фотоконтенттен бөлек пос жазуға да айрықша көңіл бөліңіз.

Посттарды безендіріңіз.

Хабарламаларды безендірудің бірнеше нұсқасын жасаңыз - фондық түске арналған бірнеше нұсқалар немесе жақтаулармен жасалған шаблондар, әртүрлі бұрыштағы фотосурет өнімдері.  

Контент жоспарының әр бөлімі үшін ерекше дизайн стилін ойлаңыз.

Бәсекелестеріңізді қадағалаңыз, сәтті сатылым жасап жүрген парақшалардың дизайнын бақылаңыз.  

Біріншіден, сізді шабыттандырады, екіншіден, корпоративті сәйкестендіруде қолдануға болатын жаңа идеяларды таба аласыз.

Инстаграмда өзіңіз типтес парақшалардан копирайтинг жасаңыз.

Инстаграмды қаншалықты әдемі етіп жасасаңыз, оған лайк басатындардың да, сақтап алатындардың да санын көбейтеді. Бұл жазылымды жақсырақ өзгерту немесе сатып алуға тікелей ұмтылу дегенді білдіреді. Сізге % конверсиясын жоғарылату сіздің мүддеңіз, өйткені бүкіл жарнама компаниясының тиімділігі осыған байланысты.  Нәтижесінде сіздің (немесе клиенттің) табысыңыз осыған байланысты.

Таргетинг деген не?
Білім министрі қазақстандық оқушылар сыни тұрғыда ойлана алмайтынын айтты
Сәйкес тақырыптар
Көтерілу