Таргетинг деген не?

Oinet.kz 17-09-2019 5053

DF4A906D-AEA1-4AD4-945B-3732971B76BA.png

Интернетте жарнаманың сан алуан түрлері бар, оларды орналастыру көп ақша талап етеді.  

Жарнаманы үнемдеудің және оның тиімділігін арттырудың бірнеше жолы бар.  Соның бірі - таргетингтік жарнама.

Таргетинг - бұл интернеттегі барлық пайдаланушыларға белгілі критерийлер бойынша (мысалы, жасына, тұрғылықты жеріне, жынысына қарай) мақсатты аудиторияны таңдауға және ең жақсы жарнама тиімділігіне қол жеткізу үшін өз өнімін жарнамалауға мүмкіндік беретін маркетингтік тетіктердің бірі.

Таргетинг маркетингтік бюджетті ұтымды пайдалануға және жарнамалық науқаннан максималды пайда алуға мүмкіндік береді.

Негізгі мақсат - мақсатты аудитория үшін жарнамалық хабарлама құру және оның тиімділігін арттыру.

Таргетинг іздеу жүйелерінде, контекстік жарнамада, баннерлерде және әлеуметтік желілерде қолданылады.  Осы қызметтердің әрқайсысында сіз мақсатты аудиторияның мүдделерін ескере отырып таңдалатын қажетті параметрлерді орната аласыз.

Таргетинг не үшін қажет?

Бұл жарнама тек сіздің өніміңізге қызығушылық танытатын пайдаланушыларға көрсетілетіндіктен жарнамалық шығындарды азайту үшін.

Сайттың конверсиясын жоғарылату. Жарнамалық хабарламадан сайтқа ауысқан кезде, мақсатты топқа жататын адам тауарды көбірек алады.

Айырбастаудың күшеюі нәтижесінде іздеу жүйелерінде веб-сайт жарнамасы жақсарады.

Таргетингті пайдалану адамның қажетсіз ауыртпалығын жояды.  Мысалы, егер сіз тауарларды тек Шымкентте сататын болсаңыз, онда неге бүкіл Қазақстанда жарнама жасау керек?  Қоңыраулар сіздің менеджерлеріңізге жіберіледі, олар бәріне қызмет тек Шымкент тұрғындары үшін болатындығын түсіндіруі керек.

Таргетингтің түрлері және міндеттері.

Тақырыптық - белгілі бір тақырыпқа сәйкес келетін сайттарда жарнамалық хабарларды көрсету;

Мәтінмәндік - мақсатты аудиторияға қызығушылықтарына сәйкес хабарламаларды көрсету.  Мақсаттаудың бұл түрі «контекстік жарнама» деп те аталады;

Географиялық (гео-мақсатты) - белгілі бір географиялық аймақпен шектелген адамдар тобына арналған жарнама;

Уақытты мақсатқа бағыттау - мақсатты аудиторияның қалауына сәйкес аптаның күндері немесе күндерінің белгілі бір уақытындағы жарнама;

Әлеуметтік және демографиялық таргеттеу - мақсатты пайдаланушылар тобының жынысына, жасына, әлеуметтік мәртебесіне қарай бағдарлануы;

Мінез-құлық нысаны - бұл Интернеттегі пайдаланушының барлық әрекеттері, оның кіру орындары, көріністер мен сатып алулар туралы ақпарат жинау механизмі.

Айжан Нұрмағамбетова көріпкелдік қасиеті үшін сахнадан бас тарта ма?
Инстаграмда таргетингті жарнама деген не?
Сәйкес тақырыптар
Көтерілу