Ашық сабақ. Математика. 7 сынып. Қысқаша көбейту формулалары

Oinet.kz 02-10-2019 1597

 

7.3A Қысқаша көбейту формулалары

Мектеп:

Күні:

Мұғалімніңаты-жөні:

Сынып: 7

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны: -

Сабақтақырыбы

Қысқаша көбейту формулаларының көмегімен өрнектерді   түрлендіру

Сабақта қарастырылатын

оқыту мақсаты

7.1.2.14

тиімді есептеу үшін қысқаша көбейту формулаларын   қолдану;

7.2.1.14

алгебралықөрнектерді қысқаша көбейту формулалары арқылы   көбейткіштерге жіктеу;

7.2.1.15

қысқаша көбейту формулалары арқылы алгебралықөрнектерді   тепе-тең түрлендірулерді орындау ;

Сабақмақсаттары

Оқушылар:

- алгебралық өрнектерді   ықшамдауда қысқаша көбейту формулаларын қолдану;

- көпмүшені көбейткіштерге жіктеуде қысқаша көбейту   формулаларын қолдану;

 

Бағалау критерийлері

Білім алушы:

-қысқаша   көбейту формулаларын біледі;

-қысқаша көбейту формулаларының көмегімен өрнектерді ықшамдай алады;

-тепе-теңдікті   қысқаша көбейту формулаларының көмегімен дәлелдейді

Тілдікмақсаттар

Пәнге қатысты лексика мен   терминология:

- қысқаша көбейту формулары;

- екі өрнектің квадраттарының айырмасы;

- екі өрнектің қосындысының квадраты;

- екі өрнектің айырмасының квадраты;

- екі өрнектің қосындысының кубы;

- екі өрнектің айырмасының кубы;

- екі өрнектің кубтарының қосындысы;

- екі өрнектің кубтарының айырмасы

Диалогқа/жазылымға   қажетті тіркестер:

екі өрнектің квадраттарының айырмасы .... тең;

- екі өрнектің қосындысының (айырмасының) квадраты ....   тең;

- екі өрнектің қосындысының (айырмасының) кубы ... тең;

- екі өрнектің кубтарының қосындысы ( айырмасы) ......   ;

- ортақ көбейткішті жақша сыртына шығару үшін...;

Құндылықтарға баулу

Тарихтың,   мәдениет пен тілдің біртұтастығы.

Құрмет,ынтымақтастық,ашықтық, қазақстандық патриотизм және азаматтық   жауапкершілік

Пәнаралық байланыстар

Өзін-өзі тану, геометрия,тарих

АКТ қолдану дағдылары

Презентация

Алдыңғы білім

Натурал және   бүтін көрсеткішті дәреже,көпмүшелерді түрлендіру,қысқаша көбейту формулалары

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

 

Ресурстар

Сабақтың басы

5 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ұйымдастыру кезеңі:

1.        Сәлемдесу. Оқушыларды түгендеу

2.        Психологиялық ахуал және топқа бөлу. Білезік әдісі (оқушылар бір-біріне білезік тағу арқылы «Әрқашан», «Ешқашан» сөздерін   қолдана отырып, өз тілек-кеңестерін білдіреді. Білезіктің ішкі жағындағы   көрсетілген номер бойынша топқа бөлінеді)

                                                                                 

3.        Үй тапсырмасын тексеру.

«Сен мұғалімсің»

Қатесін тап:

1.      =1612x+9

2.      25-36=(5m-6n)(25m+36n)

3.      8- 27=(2c-3d)(2c+6cd+9)

4.        = 4-36s+54k-27

 

Қағаздан   жасалған кеспелер-білезіктер

 

 

 

 

 

Интербелсенді   тақта

 

 

 

Сабақтың ортасы

30 минут

Топтық жұмыс

1-топ: Формула дәлелдеу

2-топ: Сәйкестендіру

3-топ: Тепе-теңдікті   дәлелдеу

4-топ: Кесте   мәліметтерін толтыру

1-топ

Бағалау критерийлері:

ü    Қысқаша   көбейту формулаларын біледі;

ü    Формуланы   математикалық тілде оқиды.

2-топ

Бағалау критерийлері:

ü    Қысқаша   көбейту формулаларын біледі;

ü    Өрнектерді   сәйкестендіреді.

3-топ

Бағалау критерийлері:

ü    Қысқаша   көбейту формулаларын біледі;

ü    Тепе-теңдікті   дәлелдейді.

4-топ

Бағалау критерийлері:

ü    Қысқаша   көбейту формулаларын біледі;

ü    Өрнектерді   кестеге орналастырады.

Топты бағалау: «Бас бармақ» әдісі

Жұптық жұмыс Кестені толтыр :

1өрнек2 өрнекЕкі өрнектің айырмасын оның     қосындысына  көбейтуЕкі өрнектің квадраттарының     айырмасын жазу3аВ2х3у0,34вaв5ху

Бағалау: «+ -» әдісі

«Сиқырлы қобдиша»

    

Жеке жұмыс

Математикалық диктант

1) а және 7 санының   қосындысының квадраты;

2) 4 және b   санының айырмасы мен қосындысының көбейтіндісі;

3)в және 5а   өрнектерінің айырмасының квадраты;

4) 2х және 1   өрнектерінің айырмасы мен қосындысының көбейтіндісі.

 

Бағалау:   Өзін-өзі бағалау

Интербелсенді   тақта

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың соңы

5 минут

Рефлексия «Нысана»


Үй тапсырмасы: №35.24


Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті   жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді   жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы












Ашық сабақ. Білім беру саясаты. Шетел тәжірибесі
Ашық сабақ. Математика. 7 сынып. Қысқаша көбейту формулалары
Сәйкес тақырыптар
Көтерілу